środa, 28 lipca 2021

Puk, puk, jest tam kto?

Po rozmowie z Zafirą znalazłam pewną motywację do tego, żeby wrócić do świata virta - minęły chyba prawie dwa lata odkąd ostatnim razem się tu odzywałam, więc można powiedzieć, że to spore wydarzenie :p na początek reaktywacji zapraszam na nowy hipodrom, na którym już pojawiły się pierwsze propozycje zawodów <3 powoli zaczynam też wcielać w życie moje plany związane ze stajnią, ale na to trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać :p zamierzam też zmienić ksywkę, ale nie wiem jeszcze na jaką, muszę to przemyśleć ^_^

A teraz zapraszam na zawody skokowe na nowo powstałym Hipodromie Prime! <33

Z większych planów, o czym Zafirze już wspominałam - zamierzam do końca roku stworzyć stronkę, na której będą odbywały się duże, coroczne zawody, aby wprowadzić do virta trochę więcej dużych, prestiżowych imprez jeździeckich :3 

Wypadłam trochę z wprawy w przygotowywaniu zawodów w vircie, więc jeżeli w regulaminie hipodromu coś będzie niejasne, pytajcie śmiało, wszystko chętnie wytłumaczę xD



2 komentarze: